luni, 3 decembrie 2012

Tehnici de vanzare piese si accesorii auto

Exista foarte multe metode si marketing de vanzare la piese si accesorii auto, si acest lcuru arata ca si acuma in plina criza intr-o oarecare masura utilizand aceste tehnici poti avea succes.
Multe tehnici care au functionat pana acuma sunt demodate si nu mai sunt valabile, acuma insa in era informatizarii exagerate au aparut unele tehnici noi si inovatoare de marketing cu ajutorul carora eficienta vanzarilor au crescut.
Multa lume spune ca daca nu esti pe internet nu existi, si asta este adevarat, prezentarea produselor pe internet ofera posibilitatea ca magazinul dvs de piese si accesorii auto sa poata fi accesat oricand si de oriunde.
Nu ajunge insa sa ai doar prezentarea produselor puse pe internet, trebuie sa oferiti vizitatorilor posibilitatea de a lua legatura cu firma dvs cat mai usor, oferindu-le posibilitatea sa trimita un email, un numar de telefon disponibil pe timpul zilei, si de ce nu live chat gratutit.
In majoritatea cazurilor clientii doresc sa primeasca raspunsuri imediat, de aceea s-a observat ca implementarea de live chat pe site poate creste vanzarile pieselor auto, pentru ca oferind asistenta rapida si utila ajuta cumparatorii sa gaseseasca mai usor produsul de care au nevoie.
Implementarea de live chat pe siteul de vanzare produse creaza o relatie interactiva intre vanzator si cumparator ceea ce da un randament mult mai mare in vanzare.
Daca nu este implementat live chat ul pe site, exista un numar de serviciu la care pot apela cumparatorii si pot cere informatii despre produsul de care au nevoie.
Sa presupunem ca intalnim un cumparator care doreste sa cumpere placute de frana, dar nu este sigur daca sa faca comanda sau nu, de multe ori apeleaza la numarul de serviciu ca discutand cu cumparatorul sa se asigure ca va face cea mai buna alegere daca va cumpara acest produs.
Vanzatorul oferind toate informatiile necesare il poate ajuta pe cumparator sa decida ca aceste placute de frana sunt cea mai buna alegere pentru el. In acest mod prin crearea unei relatii interactive intre cumaprator si vanzator pot fi crescute vanzarile de piese si accesorii auto.